Diensten

HB Telediensten is gespecialiseerd in het leveren van telefoniste diensten en receptioniste taken.

Het kan gaan om;

  • Telefoniste op afstand: opnemen van de telefoon namens een bedrijf en deze indien gewenst doorverbinden.
  • Agenda afspraken maken voor (in) bellende klanten
  • Inkomend e-mail beheer
  • Agendabeheer: Inplannen van periodieke afspraken
  • Uitwerken van teksten nav opname
  • Leadopvolging
  • Klantenservice
  • Chat service
  • (tijdelijk) receptiebeheer

De voordelen van werken met onze telefoonservice:

  1. HB telediensten zorgt voor een betere bereikbaarheid en hogere continuïteit;
  2. Gegarandeerde digitale en telefonische bereikbaarheid tussen 08:30 en 17:30;
  3. Goed verstaanbare vriendelijke, professionele damesstem in plaats van keuze computer bandje maakt dat de eerste indruk van jouw bedrijf bij de klant professioneler is;
  4. Lagere werkdruk bij de andere collega’s;
  5. Schaalbare dienst naar behoeften en de kosten behapbaar en goed budgeteerbaar;
  6. Inzicht in dienstverlening door periodieke rapportages;
  7. Mogelijk bespaar je je de loonkosten van een extra medewerker;
  8. Meer focus bij collega’s op de corebusiness.


Samenwerken met regionale expert in vakgebied: telefonische service leveren.

Ben jij een kleine ondernemer?

En zou je willen dat je een assistent had

Eén had die de meest tijdrovende klusjes voor je uit handen nam?

Dat kan!

Voor een aantrekkelijk bedrag in de maand staat HB Telediensten voor je klaar. Wij zijn een Virtual Assistent bureau met een persoonlijke aanpak. Door onze efficiënte werkwijze – ik vertel je er graag meer over in een persoonlijk gesprek – staan we eenvoudig en professioneel jouw klanten te woord terwijl jij je andere zaken rustig afrondt.

Wie wil dat nou niet?

Voor een aantrekkelijk bedrag in de maand staat HB Telediensten voor je klaar.

Wij zijn een Virtual Assistent bureau met een persoonlijke aanpak. Door onze efficiënte werkwijze tegen een aantrekkelijk tarief staan we eenvoudig en professioneel jouw klanten te woord terwijl jij je andere zaken rustig afrondt.

ik vertel je er graag meer over in een persoonlijk gesprek

Nét terug van vakantie?

Neem jij je ook altijd voor om rustig aan te beginnen…

Niet meteen hele lange dagen maken

Eerst rustig de mail doornemen
Dan het CRM bijwerken
En wat telefoontjes plegen

De werkelijkheid ligt helaas nét even anders, door onderbezetting hier en daar komt er meteen weer een hoop op je af. Op je eerste werkdag na 3 weken vrij sluit je daarom veel te laat de computer af en ’s avonds werk je nog even door. Je bent niet toegekomen aan de dingen die je graag had willen doen, maar je hebt niet eens tijd om een fatsoenlijk overzicht te maken van wat er moet gebeuren. Je zou willen dat dit anders kon…

Wij vertellen je dat dit mogelijk is…

Bel ons op 020 – 60 70 100 en vraag naar Abina!

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Of het nu gaat om de beantwoording van de mails of het inhuren van een personal assistant/secretaresse, bij HB Telediensten ben je aan het juiste adres. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.

Contact opnemen

Probeer 2 weken gratis!

Mail ons op info@hbtel.nl met je naam en telefoonnummer en dan sturen wij je meer informatie en de stappen om je in te schrijven. Dit is allemaal geheel vrijblijvend!