Over

HB Telediensten

HB Telediensten bestaat uit een gedreven team telefonistes die de beller kundig te woord staan. Geen massa call centers met studenten of gehaaste gesprekken, maar ervaren telefonistes die een professionele tone of voice hanteren.

Sinds 1988 ontzorgen wij bedrijven, overheidsinstanties, stichtingen en verenigingen zodat zij meer tijd hebben om zich bezig te houden met belangrijkere dingen. In principe is iedereen welkom bij HB Telediensten. Iedereen die het vervelend vindt de telefoon op te nemen, er geen tijd voor heeft, liever wat anders doet of die gewoon een vakkundig imago nastreeft.

We leveren maatwerk zodat jij je kunt focussen op je core business en geen klanten verliest omdat je niet in de gelegenheid was om de telefoon te beantwoorden. Ontstress en doe waar jij goed in bent, dan zorgen wij voor telefonische communicatie. Straal op deze manier professionaliteit uit als ZZP-er of klein MKB-er.

Nieuwsgierig geworden? Wil je weten hoe onze diensten in elkaar steken? Lees hieronder meer over onze werkwijze of bekijk direct de tarieven en pakketten.

Probeer 2 weken gratis!

Mail ons op info@hbtel.nl met je naam en telefoonnummer en dan sturen wij je meer informatie en de stappen om je in te schrijven. Dit is allemaal geheel vrijblijvend!

Werkwijze

Wij zijn jouw telefonische gastvrouw, wat betekent dat wij de telefoon voor jou opnemen en proactief meedenken over de mogelijke vervolgacties. Je krijgt van ons een nummer toegewezen, waar je je telefoon naar kunt doorschakelen. Wij beantwoorden de telefoon dan met jouw bedrijfsnaam en wel of niet de naam van de telefoniste, die keuze is aan jou. Rustig dagje of liever zelf even de telefoon opnemen? Je kiest er zelf voor of en wanneer je de telefoon naar ons doorschakelt. Je kunt aangeven hoe je de rapportages wenst te ontvangen, per sms of mail. De notities worden volledig en accuraat verwerkt. En voilà, aan het einde van de rit heb jij je geen zorgen hoeven te maken over inkomende, afleidende telefoongesprekken en zijn de bellers professioneel te woord gestaan.

Maar we kunnen nog veel meer dan alleen de telefoon opnemen. We streven naar een betrokken en vriendelijke telefoongesprek, waarbij we meedenken over vervolgacties zoals ruggespraak of doorverbinden. Daarnaast kunnen we helpen bij gerelateerde diensten, zoals agendabeheer en secretariële diensten. Of het nu gaat om de beantwoording van de mails of het inhuren van een personal assistant/secretaresse, bij HB Telediensten ben je aan het juiste adres. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.


Heb je nog vragen over de werkwijze, tarieven, praktische zaken of wil je gewoon even vrijblijvend kennismaken?

Mail naar: info@hbtel.nl
Bel direct: 020 – 60 70 100