Naam organisatie:
Bezoekadres:
Postcode bezoekadres:
Plaats bezoekadres:
Telefoonnummer algemeen:
Algemeen e-mailadres:
Website:
Rekeningnummer (IBAN):
Inschrijvingsnummer KvK:
BTW-nummer:
Naam:
Functie:
Telefoonnummer contactpersoon 1:
Mobiel nummer contactpersoon 1:
E-mailadres contactpersoon 1:
Geboortedatum:
Werkdagen: maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdag
Mobiel nummer doorgeven aan klanten?: welniet
Telefoonnummer contactpersoon 2:
Mobiel nummer contactpersoon 2:
E-mailadres contactpersoon 2:
Indien je meer contactpersonen op wilt geven, voeg dan hier een lijst toe met ten minste naam, e-mailadres, telefoonnummer, mobiel nummer, geboortedatum, werkdagen en of we het mobiele nummer wel of niet door mogen geven aan klanten.
Hoeveel telefoongesprekken +- p/m: 010255075100
Wijze van ontvangen van berichten emailSMS
Berichten verzenden naar emailadres
Met welke openingszin moeten wij jouw telefoon beantwoorden? Goedemorgen, - middag, (naam bedrijf), u spreekt met (naam medewerker HB Telediensten)
Welke reden moeten wij jouw klanten/prospects opgeven voor het tijdelijk niet bereikbaar zijn? In bespreking
Over welke onderwerpen kunnen wij vragen verwachten en welke boodschap geven wij dan?
Welke personen of bedrijven moeten wij direct met je doorverbinden?
Met wie moet in urgente gevallen contact worden opgenomen?
Bijzonderheden
Branche