Werkwijze

Wij zijn jouw telefonische gastvrouw, wat betekent dat wij de telefoon voor jou opnemen en proactief meedenken over de mogelijke vervolgacties. Je krijgt van ons een nummer toegewezen, waar je je telefoon naar kunt doorschakelen. Wij beantwoorden de telefoon dan met jouw bedrijfsnaam en wel of niet de naam van de telefoniste, die keuze is aan jou. Rustig dagje of liever zelf even de telefoon opnemen? Je kiest er zelf voor of en wanneer je de telefoon naar ons doorschakelt. Je kunt aangeven hoe je de rapportages wenst te ontvangen, per sms of mail. De notities worden volledig en accuraat verwerkt. En voilà, aan het einde van de rit heb jij je geen zorgen hoeven te maken over inkomende, afleidende telefoongesprekken en zijn de bellers professioneel te woord gestaan.

Maar we kunnen nog veel meer dan alleen de telefoon opnemen. We streven naar een betrokken en vriendelijke telefoongesprek, waarbij we meedenken over vervolgacties zoals ruggespraak of doorverbinden. Daarnaast kunnen we helpen bij gerelateerde diensten, zoals agendabeheer en secretariële diensten. Of het nu gaat om de beantwoording van de mails of het inhuren van een personal assistant/secretaresse, bij HB Telediensten ben je aan het juiste adres. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.

Heb je nog vragen over de werkwijze, tarieven, praktische zaken of wil je gewoon even vrijblijvend kennismaken? Stuur ons vooral even een berichtje op of bel op 020-60 70 100 en we staan je zo snel mogelijk te woord.

Probeer 2 weken gratis!

Vul onderstaand formulier in en we sturen je meer informatie plus een formulier om je in te schrijven. Dit is allemaal geheel vrijblijvend!